Ptice pjevice Europe - European singing finches

Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Ptice pjevice Europe - European singing finches

Češljugar, juričica, zelendur, čižak, žutarica, kanarinac-::- European goldfinch, linnet, canary, greenfinch, siskin, serin

4 posters

bolest perija kanarinac

pupi

Broj postova : 3
    Registration date : 13.05.2012

bolest perija kanarinac Empty bolest perija kanarinac

Postaj by pupi ned 13 svi - 17:19

Prije svega pozdrav svima!

Totalni sam laik po pitanju ptica, nekad davno roditelji su se iz hobija bavili uzgojem tigrica, ali tad sam bio dijete.

Da skratim pricu, imam dvije ptice. Bastarda (grdelin/kanarinac), koji je u naponu snage, pjeva i dok mu cistim kavez (udomio sam ga jer su ga namjeravali pustiti).

Problem je s drugom pticom. To je spanjolski kanarinac (bakrene boje), koji je prije 3g isto igrom slucaja zavrsio kod mene. Nije bio neki pjevac, al je odlicno izgledao.
    Prije 2g perije mu je pocelo propadati (u pocetku sam mislio da mitari). Sada izgleda doslovno kao da ga je grom pogodio. Nema rep, krila jedva. Perije mu se uvrce na sve strane, strava.

Inace, tu i tamo zapjeva, zivahan je i jede.

Jedno sam vrijeme koristio nekakav "petsol" ili tako nesto, protiv grinja, al nula bodova. imam doma frontline od psa, da probam s tim?

Unaprijed hvala!

Gost
    Gost

bolest perija kanarinac Empty Re: bolest perija kanarinac

Postaj by Gost ned 13 svi - 17:30

pozz
    da li to dolazi od tekuta ili ne to ti nebi znao reci to ce neko iskusniji morati,al sto se tice frontline preparata tu nemozes pogrijesiti ako su tekuti upitanju onda ti je frontline najbolji za to vecina pticara ga koristi
    poozzzz Smile
    Vrbanja
    Vrbanja

Broj postova : 378
    Registration date : 07.03.2010

Postaj by Vrbanja pon 14 svi - 16:51

pupi je napisao/la:Prije svega pozdrav svima!