Ptice pjevice Europe - European singing finches

Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Ptice pjevice Europe - European singing finches

Češljugar, juričica, zelendur, čižak, žutarica, kanarinac-::- European goldfinch, linnet, canary, greenfinch, siskin, serin


2 posters

    Glođanje i jedenje suhog laka za drvo - opasno ili ne?

    avatar
    xyz


    Broj postova : 2232
    Age : 1933
    Registration date : 09.06.2008

    Glođanje i jedenje suhog laka za drvo - opasno ili ne? Empty Glođanje i jedenje suhog laka za drvo - opasno ili ne?

    Postaj by xyz ned 6 pro - 12:32

    Nabavio sam ćibe slične kao šta Angel radi, i lakirao ih bezbojnih lakom za čamce prije 2 mjeseca.

    Pošto sam amater u lakiranju, stavio sam malo više laka, da bih bolje zaštitio ljepe drvene ćibe.

    Tako da se lak malo i cjedio po žicama ćibe. Ne vidi se na žici, jedino sjaji na suncu.

    Nakon 2 mjeseca od lakiranja, tići su unutra.

    Vidim da su skužili gdje ima laka na žici, da glođu ta mjesta i jedu taj suhi lak.

    Molim brzi savjet, da li je to opasno ili ne, da znam hoću li sastrugati taj lak sa svih žica.

    Hvala.
    PESTI
    PESTI


    Broj postova : 1419
    Age : 54
    Location : LIPA NAŠA -ZADAR
    Registration date : 11.03.2009

    Glođanje i jedenje suhog laka za drvo - opasno ili ne? Empty Re: Glođanje i jedenje suhog laka za drvo - opasno ili ne?

    Postaj by PESTI ned 6 pro - 13:18

    Neče im biti ništa , večinom grickaju sve i svašta ali ne gutaju.
    avatar
    Gost
    Gost


    Glođanje i jedenje suhog laka za drvo - opasno ili ne? Empty Re: Glođanje i jedenje suhog laka za drvo - opasno ili ne?

    Postaj by Gost ned 6 pro - 13:45

    drazenxp je napisao/la:Nabavio sam ćibe slične kao šta Angel radi, i lakirao ih bezbojnih lakom za čamce prije 2 mjeseca.

    Pošto sam amater u lakiranju, stavio sam malo više laka, da bih bolje zaštitio ljepe drvene ćibe.