Pozdrav. Molio bih vas za pomoc oko par osnovnih informacija posto sam pocetnik. Imam lipokrom crvenog muzjaka oko 6 meseci. Obezbedio sam mu sve uslove i cini mi se da je on zadovoljan. Zanima me da li bih trebao da ga karotiniram tokom cele godine ili samo u vreme mitarenja da bih odrzao lepu crvenu boju (imam versele-laga can-tax) i takodje koristim meku jajcanu hranu ovomix goldrosso, pa me takodje zanima koliko cesto da mu dajem tu meku hranu. Takodje sam primetio da su mu nokti bas dosta porasli pa me zanima da li bi trebalo da ih skratim malo. Hvala unapred na pomoci. Pozdrav
+3
Tome
ticar
miljanchef
7 posters
lipokrom crveni
miljanchef- Broj postova : 7
Registration date : 19.12.2012
- Post n°1
lipokrom crveni
ticar- Moderator
- Broj postova : 2908
Registration date : 09.06.2008
- Post n°2
Re: lipokrom crveni
miljanchef je napisao/la:Pozdrav. Molio bih vas za pomoc oko par osnovnih informacija posto sam pocetnik. Imam lipokrom crvenog muzjaka oko 6 meseci. Obezbedio sam mu sve uslove i cini mi se da je on zadovoljan. Zanima me da li bih trebao da ga karotiniram tokom cele godine ili samo u vreme mitarenja da bih odrzao lepu crvenu boju (imam versele-laga can-tax) i takodje koristim meku jajcanu hranu ovomix goldrosso, pa me takodje zanima koliko cesto da mu dajem tu meku hranu. Takodje sam primetio da su mu nokti bas dosta porasli pa me zanima da li bi trebalo da ih skratim malo. Hvala unapred na pomoci. Pozdrav
nokte možeš skratiti ali prije toga pogledaj na sunce ili svijetlo di mu je živac,to je mala crvena nit u noktu,odreži ali malo dalje od živca da ne iskrvari.jajačanu možeš dati 1-2 puta tijedno a karotiniranje počinješ oko kraja 8 mjeseca pred mitarenje.
- Post n°3
Hvala na pomoci. Ako mi bude jos sta trebalo eto mene opet
Tome- Broj postova : 109
Registration date : 01.03.2013
- Post n°4
Evo ja imam pitanje za lipkorme,dobio sam dva lipokrom kanarinca mužijaka i ženku da ih držim zajedno u gajbi ili posebno,jeli pametno da im stavljam gnijezdo?